خدمات پس فروش اخگر
hamed aghae | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ |
۰ نظر
اصولا خدمات پس از فروش مدرن و بهینه، بهترین ابزار تبلیغاتی برای بازاریابی و بازارسازی فروش محصولات است. این عامل می تواند بدون پرداخت هزینه تبلیغات، تبلیغات گسترده ای را بین مشتریان ایجاد کند. بخش خدمات مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت است و اجرای صحیح آن باعث ترفیع بین رقبا شده و افزایش مشتریان را نیز به همراه دارد. عدم وجود خدمات مناسب باعث ورود مشتریانی به سازمان خواهد شد که سود آور نیستند و برای مدت طولانی دوام نخواهند داشت. نکته قابل توجه اینجاست که بهترین فروشندگان فقط یک بار می توانند کالایی را به یک مشتری بفروشند بعد از آن این سازمان خدمات است که باید نقش تعیین کننده خود را برای فروش مجدد و ایجاد وفاداری در مشتریان ایفا کند.
- ۹۴/۰۸/۲۳